Karty TV, pytanie i prosba o pomoc

Autor: Pelipe (pelipe_at_chelmnet.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 11:44:04 MET DST

   Witam, mam karte TV Fly Video 98. Pod win 098 chodzila na oryginalnych
sterownikach bez zarzutu. Jednak jak zmienilem system na XP i sciagnalem
nowe sterowniki ze strony producenta wraz z tunerem zaczela chodzic fatalnie
!
Obraz "cyka" jakby komputer byl za slaby (a na duzo gorszym pod win 98
chodzlo bez problemu) a dotego rozdzielczosc jest baaaaaaardzo slaba. Czy
ktos by mogl mi polecic jakas solucje albo moze strone skad sciagne jakis
inny odtwarzac.
       wielkie dzieki

--
     pozdrawiam