Re: Barracuda 40GB i czarny kot :)

Autor: Hubert Grzegorzewski (this_adres_is_invalid_at_wp.p)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 11:25:42 MET DST

Marcin Tworek wrote:
> SeaTools Suite 2002
> http://www.seagate.com/support/seatools/index.html

Znalazlem - dzisiaj wieczorem przetestuje... A moze jeszcze cos innego?
Chociaz chyba nie moze byc nic lepszego niz soft od producenta

> Sprzedawca ma bezwzgledny obowiazek udzielic nowej gwarancji o takiej
> samej dlugosci w przypadku wymiany sprzetu lub jego powaznej naprawie.

Mam taka nadzieje, ale jakie sa podstawy prawne? Rzucilem pytanko na
pl.soc.prawo - moze ktos mi odpowie...
Sprawdzalem tez na stronce Seagate'a i okazalo sie ze moj dysk podlega
gwarancji firmowej - moge im odeslac i dostane nowy - tylko tez mam ten sam
problem, jaka gwarancja bedzie objety ten nowy dysk. Musze chyba wyslac do
nich maila z takim pytaniem.

Pzdr
Hubert
hubertg(maupka)poczta.onet.pl