Re: Pytanie o dobre sklepy komputerowe w Wawie.

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 10:03:10 MET DST

Użytkownik "GRU" napisał:

> dzieki zajrze do ptr, giledy sie troche boj ebo ni ewiem
> jak bedzie pozniej z gwarancja :)

Jeśli kupujesz na giełdzie, to proponuję upewnić się najpierw, czy
sprzedawca oprócz handlu na giełdzie ma też sklep firmowy. Ja tak
robię zawsze. Pół roku temu kupiłem dysk twardy IBM - padł po dwóch
miesiącach. Pojechałem prosto do sklepu i wymienili mi na nowy bez
żadnego szemrania. Ale oczywiście masz rację: lepiej uważać. Na pewno
zapoznaj się dobrze z gwarancją. Przed zakupem konkretnego modelu
poproś kilku różnych sprzedawców, żeby pokazali ci w jakiej formie
wygląda produkt przeznaczony do sprzedaży (opakowanie, wzór karty
gwarancyjnej, dokumentacja). Jeśli u wszystkich wygląda tak samo -
masz większą pewność, że nie wciskają ci kitu. A jeśli trafisz na
gościa, który wciska ci gwarancję za dodatkową opłatą i marudzi z
wystawieniem faktury to podziękuj mu, mimo zachęcającej ceny.

Giełda przy "Stodole" jest czynna chyba tylko w soboty i niedziele, od
samego rana gdzieś do godziny 13-14.

Jeśli chodzi o Warszawską Giełdę Komputerową w podziemiach, to cały
interes jest umieszczony w dwóch bardzo długich przejściach, w każdym
po kilkadziesiąt sklepów ze sprzętem komputerowym i elektronicznym.
Pracują codziennie, zwykle do godziny 15-16, niektórzy trochę dłużej.

Pozdrawiam,
Sniper