Re: Którą nagrywarke wybrać?

Autor: Jabu (jabu__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 09:45:09 MET DST

Użytkownik "tomzak3" <tomzak3_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> a może obie są niewarte kupna (czyt. badziewiaste:)) i wybrać coś innego
(w
> nie wygórowanej cenie (ale co?).

nie potrafie wypowiedzec sie na temat LG,
mam natomist doswidczenia (moze zbyt krotkie) z LiteON'em ktorego wyminiles
(48125W) i TEAC'iem 40/12/48 (W540E)
tak sie zlozylo ze jakies 2 msc wstecz, tego samego dnia kupilem wyminionego
LiteON do firmy (mam go w swoim PC) i Teac'a do domu (rowniez u siebie:))
oba sa uzywane z jednakowa czestotliwoscia, mniej wiecej 5-7(choc bywa ze
LiteON czesciej) plyt tygodniowo, w obu przypadkach uzywam Nero-Burning ROM
i jak narazie obie spisuja sie znakomicie. Obie osiagaja znamionowe
predkosic nagrywania przynajmniej w przypadku CDR, w przypadku plyty CDRW to
mialem jedynie plyte LiteON x12 ktora byla dolaczona do napedu i tu LiteON
wypalil ja z predkosica x12, Teac tylko x10. Teaca musialem przestwic z
trybu PIO na DMA, gdyz procesor byl zbyt obciazony i Winamp nie wyrabial (
win 2K + PIII650), teraz jest OK. W przypadku LIteON mialem raz problem z
plyta Audio, przegrywalem ja z predkoscia x20(musialem ja szybko wypalic) i
niestety odtwarzac mojego znajomego jej nie widzail, potem te sama plyte
przegralem Teac'iem, ale x4, i niebylo z nia problemu, uwazam jednak ze
problem wynikal z predkosic nagrywania niz specyfiki napedu.
Teac nie przegrywa plyt zabezpieczonym z Safedisc v2.51, z info na CDRifo
wynika ze LiteON ma taka mozliwosc, nie sprawdzalem. Od strony estetycznej
Teac prezentyje sie troche gorzej niz LiteON, kupilem wersje bez zadnych
oznaczen, poprostu szare pudelko. W pracy LiteON jest na jednej tasmie z CD
LiteON, z ktorego rowniez jestem zadowolony ( te CD mamy od 2 lat w okolo
100 Dellach, zaden sie do tej pory nie wysypal, choc to byc moze ze nie sa
uzywane okazjonalnie), Teac wpolpracuje bez problemu z CD Toshiby.
Teac poza tym byl ciut drozszy, kupilem go dla siebie gdyz mimo troche
gorszym parametrow wydawal mi sie bardziej solidny a na tym mi glownie
zalezy.
Przed kupnem intensywnie przegladalem CdrInfo i WGKpl oraz pl.comp.pecet .
Dlaczego LiteON do firmy, chyba dlatego aby go sprawdzic, bo ten naped
bralem pod uwage jako drugi dla siebie.

To niestety tyle, pewnie za pol roku bede mogl wiecej powiedziec o obu
napedach.

miasto zabija