Re: Jak nagrac (ntg?)

Autor: Witold 'V-Tec' Serhej (v-tecODSPAMIACZ_at_3miasto.net)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 08:46:34 MET DST

Zbig wrote:

> Witam!
> Mam taki problem. Mam dwie plytki audio i chcę obie wrzucić na jeden
> krążek - są krotkie, a więc się zmieszczą.
> Jest jednak haczyk: to stare płytki Jean-Michel Jarre'a, gdzie utworki

Niech zgadnę: Oxygene i Equinoxe?

> "płynnie" przechodzą jeden w drugi. Jak to zrobić, aby nie pociąć
> utworków? Pojedyńcza plytka to bez problemu jako cd-copy DAO, ale jak
> dograć drugą?

Możesz zrzucić wavy, potem zrobić normalną kompilację, najpierw np.
wszystkie kawałki Oxygene potem wszystkie Equinoxe, potem w każdym z
wavów za wyjątkiem tych "part 1", czyli pierwszych kawałków każdej z
płyt, ustawiasz "pause" na 0. I przy wypalaniu ustawiasz DAO (Disc At
Once). Działa w Nero.

--
Pzdr,
Witek.