Re: Athlon XP na GA-7VAXP

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 02:45:18 MET DST

Mam GA-7VRXP (to na KT333) + Athlon 1,7GHz muszę ci powiedzieć że lepiej i
stabilniej chodzi to na płytach Solteka - co prawda mam na płycie parę
bajerków - lecz z nich rzadko korzystam. A o podkręcaniu to już nie wspomnę
z łezka w oku wspominam Solteka hlip... hlip... - to będzie mój następny
zakup (upgreadomaniaka) ale dopiero za jakiś czas (te płyty są tez w wersji
z Raidem i innymi bajerkami jak np sieciówka)

Slaff