Re: IIYAMA vs NEC

Autor: bart (bartsoft_at_o2.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 21:48:07 MET DST

> Zastanawiam się nad zakupem monitora 19
> moj wybór to Iiyama HM903DT lub Nec Fe 991sb
>
> za IIyama przemawia b dobre parametry (przynajmniej te co są podane na
> stronie 1920X1440 85 hz pasmo 345mhz) stary typ kineskopu MM
>
> za Nec nowy typ kineskopu SB ale nizsze częstotliwości
>
> zastanawia tu mnie jedno jak to mozliwe że w monitorach IIyama jest tak
> wysokie pasmo podczas gdy np Mitsubishi 920 jest tylko 240mhz (w 17
> mitsubishi 740sb kineskop MM jest tylko 210mhz ???)
>
> cena jest taka sama ostatnio Iiyama bardzo poleciała w dół w Krakowie juz
na
> [...]

    Mialem dokladnie ten sam problem rowniez musialem dokonac wyboru
pomiedzy IIyama i NEC'em. Jako ze jednen jak i drugi monitor kosztuje troche
grosza wiec mocno sie zastanawialem na papierze wszystko wyglada pieknie ale
kiedy masz mozliwosc przetestowania jednego i drugiego to juz sprawa wyglada
radyklanie inaczej. Testowalem IIyame i NEC'a spedzilem przy tych monitorach
troszke czasu i mi osobiscie bardzie do gustu przypadl NEC. Diamondtron jest
jednak klasa sama w sobie, zaskoczyl mnie naprawde pozytywnie swietnie sie
spisuje bez wzgledu na rodzaj pracy czy pracujesz z tekstem czy korzystasz z
netu czy grasz. Powiem na koniec tylko tyle ze ja jestem szczesliwym
uzytkowniekiem NEC'a FE 991sb uwazam ze wybor byl jednak dobry a Ty jesli
masz mozliwosc porownania tych monitorow poza papierowymi danymi to porownaj
w rzeczywistoci jak sie jak sie prezentuja a sam sie przekonasz ze
diamondtron to jednak lepsze rozwiazanie.

Pozdro.