Dwa monitory

Autor: Krzyś (krzysiu.rutkowski_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 00:27:33 MET DST

Czy do karty Ati radeon 9000 Pro można podłączyć dwa monitory (zwykłe) i jak
je podłaczyc co ustawić, bo styłu są 3 wejścia:
- zwykły monitor
- to tv
- i jeszcze jesno takie dziwne ale dostałem przejsciówke na zwykły monitor.
W opcjach jest mozliwość podłączenia 2 normalnych monitorów ale nie wiem co
zrobic zeby było cos widać na drugim, wogule nie dochodzi sygnał do drugiego
monitora.
Pozdrawiam