Re: Temperatura pracy Athlona XP 2000+ a Windows XP

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 23:12:30 MET DST

Użytkownik "Miedzio"

Ja mam plytke GA7RXP i poczatkowo po zalozeniu zwyklego wentyla (titan za 35
zl)
temperatura przy otwatej obudowie wynosila ok50 stopni Po zamknieciu
wzrastala do 58 st.
Dla mnie wydawalo sie troche za duzo, a i w obudowie bylo dosc cieplo wiec,
zainstalowalem z przodu obudowy wentyl wsysajacy i z tylu wysysajacy.
Efekt nader mizerny... temperatura wynosila 56-57 stopni...
Co zrobilem? W sciance obudowy (na wysokosci procka) wycialem dziure i
zamontowalem
wentyla (ktorego widac na zewnatrz) Temperatura spadla do 49-50 stopni -
zatem duzo...
I tak mi dzialalo,ale najlepsze jest to ze zasilacz zaczal mi nie wyrabiac
(300w - no name) i
zakupilem za 120 zl 400watowy zasilacz no name i co sie stalo?
he he - temperatura spadla do 39-41 stopni... Do dzis nie wiem dlaczego...
Jak dla mnie to szkoda czasu na montowanie wentyli z przodu, bo one naprawde
nic nie wieja,
efekt daja wentyle z tylu wysysajace powietrze na zewnatrz...

HEARTSHADE / XPLOOD labs
       xplood_at_sympatico.ca
     We are LamerZ paradies!