Re: Jaki modem - doradzcie...

Autor: Badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 19:24:44 MET DST

Użytkownik Arcimek napisał:
> Witam!
> Szwagier 'dorosl' do internetu i teraz suszy mi glowe zeby mu wybrac
> jakis modem...
> Poradzcie co mozna wybrac w miare taniego (~150,-) ?
> (modem wewnetrzny, pecet: Duron 600, 128MB RAM)

A może lepiej kupić używany ale zewnętrzny? Ja za 140PLN wziąłem z
komisu(więc np. z ogłoszenia może być taniej) US Robotics 56k Voice
faxmodem(external po RS-232) i po ponad 2 tygodniach używania
stwierdzam, że chodzi lepiej niż poprzedni modem, który też nie był
zły. Ale oczywiście jeśli zewnętrzny to tylko po RS, żadne wynalazki w
stylu USB :-)

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)