Re: Czy ktos mi pomoze?

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 21:55:32 MET DST

Samotnik wrote:

>Rany boskie, mimo kilkunastu lat z komputerami nie rozumiem nawet tematu, nie mówiąc
>o napisaniu pracy. ;) Gdzie coś takiego zapodają?

Fakt, i dlaczego to dotyczy sieci komputerowych, a nie informatyki jako
takiej. Rozumiem: warstwy OSI, protokoły, osprzęt , ale to zagadnienie
to chyba zostało wymyślone dla informatyka-filozofa. (cieszę się, że
jestem elektronikiem a informatykę znam od strony czysto praktycznej).
Może ktoś z grupy pl.comp.os.linux.programowanie będzie mógł pomóc,
chociaż poruszane tam tematy są bardziej praktyczne, niż teoretyczne.