Re: problem z pamiecia RAM

Autor: marek (mareklodz_at_wp.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 21:54:47 MET DST

Masz za starą płytę na naowe pamięci.
Niestety niektore starsze płyty nie widza poprawnie nowych modulow.
Raczej cie nie oszukano w sklepie aczkolwiek moim zdaniem powinni cie
zapytac przed zakupem.
jesli jest mozliwosc to zwroc ja do sklepu ale nie wszystkie sklepy
przyjmuja sprawny towar.
Jesli nie uda ci sie oddac to mozesz sie z kims zamienic
(ktos ma nawa plyte a stara pamięc a ty odweotnie jak sie zamienicie to
bedzie ok)

P.T.