Re: Problem z bootowaniem !!!!

Autor: Grzesiek (syriusz[no.spam)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 21:17:27 MET DST

Uzytkownik "januszek" <kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal w
wiadomosci news:r8noqusvg4deojbrdioakgrnudaum7rit7_at_4ax.com...

> U mnie, na SA-6, opisan procedura sprawdzila sie. Widocznie w Twoim
> przypadku jest jeszcze cos... Walcz :)))

Juz mi brak pomyslów, plyte mam stara, moze to przez to.
Juz sam nie wiem , probowalem roznych kombinacji.
Co ciekawe: Zainstalowalem Win98- bez problemow!!!
Ale jak pod win98 wlozylem plytke w2k, uruhomilem instalacje, i po zgraniu
plikow rebbotowal sie, stalo sie to samo: HALT!!!
Dlatego juz nie mam pomyslów
Dzieki za pomoc, przynajmniej wiem w czym szukac.

Pozdrawiam

Grzesiek