Re: Problem z ATI Radeon 9000 na plycie ABIT KT7-RAID

Autor: Jacek M (jacek.malik_at_wp.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 20:33:03 MET DST

> Mam taki problem powazny. Otoz kupilem wlasnie karte graficzna na ATI
Radeon
> 9000 i ta karta nie dziala wogole z plyta Abit KT7 z Raidem i bez Raidu.
> Komputer wogole jej nie widzi (wydaje dzwiek tak jakby nie bylo karty,
albo
> nie wydaje zadnego dzwieku).
>
> Karte wytestowalem na dwoch Abitach (z Raid i bez) i na zadnym nie dziala.
> Na innym sprzecie (Gigabyte) nie ma problemow. Karta jest na pewno sprawna
> plyta tez. Probowalem juz wszystkiego update biosu, reset biosu etc.

Mialem to samo z plyta Abit KT7 z Raidem i z karta Ati 8500
probowalem z innymi kartami na tej samej plycie i nic, oddalem nawet plyte
do serwisu stwierdzili ze jest sprawna
a w domu dalej nic, podlaczylem karte PCI zadzialalo
kumpel powiedzial - nie wciskaj jej do konca, wiec troche sie z nia
pobawilem wysuwalem, wsuwalem itp w koncu zadzialala
i dziala do teraz... musialem ja wcisnac do oporu a pozniej wysunac mniej
wiecej milimetr :-) ale przy zabawie z karta odlaczaj zasilanie plyty bo
przy poruszeniu sama sie wlaczy i mozesz cos spalic
mam nadzieje ze to Ci pomoze

Pozdrawiam
Jacek