Re: jak "spalic" plyte i procek AMD

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 20:17:34 MET DST

tommy wrote:

> a) sposob cytowania jest nietypowy, bo jak sam go zauwazyles poprostu
> go nie ma - nie ma takiej potrezby bo nie piszesz az takich madrych
> rzeczy zeby cie cytowac

Ohh.. ale mnie to zabolalo. Tu nie chodzi o cytowanie "madrych rzeczy"
tylko cytowanie po to by inni bez problemu orientowali sie o co chodzi w
watki i zeby nie trzeba bylo archiwum otwierac. Wiec sie dostosuj.

A to fragment z netykiety moze wtedy zrozumiesz:
" Z drugiej strony nie popadaj w skrajnoœć i nie unikaj cytowania jako
takiego w ogóle. Często jest ono niezbędne do zrozumienia o co właœciwie
w Twoim komentarzu chodzi. Należy także, umieœcić na poczštku cytatu
informację o jego autorze. Sam cytat powinien zawsze poprzedzać Twój
komentarz."

> b) fakt :( ale netykieta mowi o iso jako jedynym slusznym ;)

To sie dostosuj do tego. Nie kazdy uzywa "jedynego slusznego czytnika"

> c) wam, to co dotyczy tematu (no teraz juz nie:) jest do wszystkich

Wiec umiesc to na poczatku posta.

> d) anonimowy? slepy jestem (albo ty, proponuje wizyte u odpowiedniego
> lekarza)

Daruj sobie te zlosliwosci. Czy np na dokumentach tez podpisujesz sie
tylko "tommy"? Jak by na to nie patrzec Twoje posty sa anonimowe i na
upartego mozna nie traktowac ich powaznie.

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!