Re: Proszę o radę w sprawie drukarki...

Autor: Slimor (slimor_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 19:24:41 MET DST

Lucass wrote:
:: Szukam dobrej "atramentówki" w cenie do 350zł. Podstawowym kryterium
:: wyboru poza ceną jest niski koszt eksploatacji. Ważna jest też cicha
:: praca i trwałość. Miło będzie jak wydruki będzie się dało odczytać
:: ;). Aha, głównie będę drukował czarnym tuszem, kolorowym
:: okazjonalnie. Co możecie polecić? Najlepiej jak odpowiedź oprzecie
:: na własnych doświadczeniach.

Ja mam Lexmarca Z35 Drukuje b.ladnie tylko chyba jest problem z trwaloscia
sprzetu , co prawda ja zarznolem bo wydrukowalem w ciagu tygodnia ok
1200stron ale teraz pojemnik z glowica do wymiany i cos sie popsulo z
pobieraniem papieru.
Jezeli sie drukuje malo to bedzie OK i do tego zena jest niska. Mozna kupic
2 za 400zł i miec dobra drukarke bo na gwarancj ladnie drukujaca przez 2
lata.

slimor