Re: [OT] sklepy w stanach

Autor: Krzysztof (zajkomi_at_yahoo.com)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 18:54:01 MET DST

Trzeba wniesc poprawke. Ta pamiec za 25.- ma tylko 30 dni gwarancji i jest
smontowana z chip'ow roznych marek. Pamiec "markowa" jest juz 3 razy
drozsza.
To jest adres jednego ze sklepow:
http://www.outpost.com
nie wiem czy wysyla za granice. Ceny tego sklepu uwazam za najbardziej
wlasciwe do wartosci produktu. Dzieje sie tak dlatego, ze sklep jest duzy i
gwarantuje zwrot roznicy ceny jazeli w innym sklepie ten sam produkt
znajdziesz taniej. 30 dni od daty kupienia.
Drugi sklep:
http://www.microcenter.com

K.