Re: Monitor Nec FE791SB

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 18:54:45 MET DST

"TomekG"

> Czy znacie to nowe cudo? Ponoc jest to nastepca FE750+. Czy ktos juz go ma
> moze cos na temat tego monitorka powiedziec? Wady, zalety....

Zna, mam od tygodnia i jestem bardzo zadowolony. Poszukaj w archiwum, sprzed
paru dni (czwartek lub piatek), bylo identyczne pytanie.
Dodam ze zalety prawie same (obraz, geometria, kolory, gwarancja).
Jedyna wada (?) to 2 druty, no ale kupujac Diamondtrona juz chyba wiesz o
tym :).

I nie crosspostuj, bo to prawie zbrodnia :P.

Pzdr.
hattab