Re: Pytanie o dobre sklepy komputerowe w Wawie.

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 17:42:26 MET DST

Użytkownik "Bronek Kozicki" napisał:

> ale z wyborem sprzętu nie jest tak różowo jak
> można sądzić po liczbie sklepów.

Tak, to by się zgadzało. Wiele sklepów wykrzykuje, że ma wszystko w
ofercie, tylko jak dojdzie co do czego, to sporo poważniejszych rzeczy
trzeba zamawiać (do takich rzeczy może należeć już skaner > 600 zł lub
średnio wypasiona płyta Asusa, czy MSI). Ale konkurencja robi jednak
swoje i cenowo nawet jest całkiem przyzwoicie.

Dodam coś jeszcze od serca :-)
Kilka razy kupowałem w sklepie PTR w Galerii Mokotów (skrzyżowanie
Wilanowskiej i Wołoskiej). Całkiem przyzwoita firma.

A z ciekawości jeszcze spytam: na Wolumenie też sprzedają coś do
kompów? Bo jakoś dawno już mnie tam nogi nie poniosły.

Pozdrawiam,
Sniper