Re: kupno monitora 17" - moja opinia i problem [OT] ;-)

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 17:45:04 MET DST

On Tue, 15 Oct 2002 17:22:43 +0200, "Tomasz Nowicki"
<tomnowik.usun_at_polbox.pl> wrote:

>Ja nie mam trinitrona, tylko zwykłą deltę. Jeśli chodzi o regulacje, to aby
>je wszystkie wypróbować, potrzeba pół godziny zabawy - sama geometria to 25
>parametrów, do tego konwergencja - sześć, mora, filtr sygnału, zaawansowana
>regulacja kolorów, kompensacja magnetyzmu ziemskiego (tylko jeden suwak, są
>jeszcze osobne 4 dla poszczególnych rogów, ale w moim mońku zablokowane).

No to nigdy go nie wyregulujesz. Policz sobie ile jest mozliwych
kombinacji ustawien tych parametrow. Zycia nie wystarczy ;o)

Poza tym bieguny magnetyczne Ziemi maja sie niedlugo zamienic
miejscami to moze wtedy bedziesz mial dobry obraz. W koncu monitor byl
regulowany w fabryce po przeciwnej stronie globu :o))

Pozdrawiam

oVo