Re: DVD - ktory kupic

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 17:20:43 MET DST

"Egghead" <egghead_at_wp.pl> wrote...

> Toshiba, ew. Pioneer 116 (2 wersje: z tacka i slot-in)

Ja także polecam model Pioneer 116, wersje z tacką mam od stycznia i
jestem z niego bardzo zadowolony. Swego czasu - przed zakupem - czytałem
dużo opini i testów w internecie i właśnie na podstawie ich dokonołem
wyboru.
Przez 9 miesięcy tylko dwa lub trzy razy miałem problem z odczytem jakiś
płyt - niestety nie pamiętam już jakich - napęd widział je po ponownym
włożeniu krążków. Z napędu korzystam codziennie, m.in. do oglądania
filmów. Ze strony www.pioneer.de można także do niego ściągnąć
oprogramowanie, które pozwala m.in. zmieniać regiony, a także regulować
stosunek cicha praca/wydajność. Przy oglądaniu filmów DVD w ogóle
praktycznie go nie słychać, choć obiektywnie patrząc cicho filmów nie
oglądam ;)

Luc