partycje

Autor: Vigo (toltek_at_spam.wpl.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 11:49:39 MET DST

Ech...

jest hdd 10GB, na nim byla partycja primary 5GB oarz rozszerzona na reszcie
dysku. W rozszerzonej oczywiscie dysk logiczny. Zrobilem sobie kopie ghostem
partycji primary ale, jako ze slepy jestem, kopia poszla nie na podlaczony,
na te okazje, dysk tylko na dysk logiczny!:-( Nastepnie sformatowalem C: aby
zainstalowac system... zanim zaczalem to robic postanowilem utworzyc jedna
duza partycje. Tak tez zrobilem (fdisk). Zanim zresetowalem kompa
zorientowalem sie, iz na logicznym jest moja cenna kopia:-(
Odpalilem fdiska i przywrocilem stare partycje - znalem ich rozmiar!
Wszystko zrobilem zanim zresetowalem kompa.
Oczywiscie po resecie, partycje nie sa sformatowane ale dane raczej na nich
sa, prawda?
Niestety Get Data Back, ktorego mam nie widzi mojej kopii:-((((((((
Pytanie jest takie: co dalej? Ktos wie?

--
Toltek