Re: Problem z portem com1 i tel komorkowym

Autor: Qba (qba_at_qba.w.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 10:31:55 MET DST

> jak mozna to sprawdzic ????
>
> mierzyem tylko mierrnikiem napiecie , coparawda nie wiem jakie powinno byc
> orginalnie ale jakie stam bylo. n aniektorych 0,08 V a na innych 12,20 V,
> nei wiem czy to ok :)

nie no, ten tego tamtego;
bez miernika tez mozna (chociaz z miernikiem to juz b. fachowo :),
zrob tak:
- sciagnij z sieci schemat wyprowadzen COMa
(tzn. gdzie ma Rx, Tx, GND, ...)
- i polacz (kabelkiem) Rx'a z Tx'em
- wgraj jakis terminal (uwazam, ze DOSowy z Norton'aCommander'a jest super)
- ustaw odpowiedniego COMa i nadawaj znaki (stukaj w klawiature)
- jesli nie masz ustawionego "echa" to po wcisnieciu "A" powinienes widziec
"A"
- jesli masz echo to po wcisnieciu "A" powinenes ujrzec "AA"
:)