Re: Czy spalilem procka?

Autor: Patryk Z (pat12_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 09:33:18 MET DST

"plumtree" <plumtree_at_gazeta.pl> wrote in message
> Mam maly problem. Obawiam sie, ze spalilem procka, choc mam nadzieje, ze
> to cos innego.
> Oto co robilem po kolei:
>
> Procek zamiast chodzic na 1530 MHz, chodzil na 1150 MHz.
> Aby sprawdzic, czy komp zareaguje na zmiane mnoznika, zmienilem z
> ustawienia AUTO, na 6,5. W tym celu musialem zdemontowac radiator od
> procka i RAM, zeby do zworki sie dostac.
>
> Ustawilem zworke. Radiator ciezko sie montuje, wiec nie przypinalem,
> tylko postawilem na procku. Zapomnialem, ze na procku sa gumki, ktore
> [...]

Na poczatek sprawdz czy nie zruszyles czegos np karty graf
Mialem taki przypadek zmienialem procesor zalozylem wentylator wlaczam
komp - pisk i sie wylacza,
 po kilku niudanych probach sprawdzania czy wszystko jest zamontowane
poprawnie zdesperowany odpalilem (kilka razy) komp bez wentylatora - to
samo. W stanie kompletnej beznadziejnosci zawiozlem sprzet do sklepu w
ktorym go kupilem. Facet popatrzyl zalozyl wentylator uruchomil - j.w. wiec
zlapal za karte graf poruszal ja w slocie tak mocno ze sie stol zatrzasl
wlacza komp - OK i do tej pory wszystko dziala (ponad rok)
Sprawa dotyczy Athlona 1000 (266) i plyty K7VZA