Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 09:19:42 MET DST

Dnia Sun, 13 Oct 2002 18:22:40 GMT Krzysztof w wiadomości
<QRiq9.145549$S32.10326389_at_news2.west.cox.net> napisał/a:

>Prawda jest taka, ze ludki ktorzy cenia niezawodnosc, bo pracuja na
>maszynach wykonujacych powazne zadania wybieraja Intela.
>Ludki, ktorzy nie dbaja o jakosc, niezawodnosc urzadzen, przewaznie niczego
>nie produkuja, a szafuja wskaznikami, tabelkami, wykresami tylko, wybieraja
>AMD.
LOL trolujesz czy to twoje własne przemyślenia ? współczuję :)
Prawda jest taka że "ludki" które cenią niezawodność i własne
pieniądze kupują tańsze AMD i dobre podzespoły a nie jakieś gówniane
płyty za 250 zł, pamięci noname i karty firmy GEFORCE.
BTW jak na razie to intel częściej dawał d. mimo swojej jak twierdzisz
zaawansowanej technologii i kontroli technicznej. Zresztą co ty wiesz
o procesorach...

PS nie mam procka od amd ale kiedyś trzeba będzie kupić nowy sprzęt :)

pozdro

--
KRiZBi