Re: pomocy

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 09:19:41 MET DST

Dnia Mon, 14 Oct 2002 18:40:27 +0200 musso w wiadomości
<3daaf3be_at_news.vogel.pl> napisał/a:

>Musze odpowiedzieć na 3 pytanka może mi pomożecie?
>1. Obliczyc czas transmisji , plik R=2,2MB D=120KB/s t=?
bez jaj :) czego was teraz w szkołach uczą ? nawet jeśli jesteś w
podstawówce to powinienneś sobie poradzić.
hint:
mama daje ci kieszonkowe co miesiąc 120 zł ile miesięcy potrzeba żebyś
uzbierał 2200 ?

>2. Wyznaczyc ilość pamięci do zapisu obrazu w rozdzielczości 800x600 w 10
>barwach. Obliczyc ile pamięci trzeba przesłac w rozdzielczości 10klatek/s
hehe, no to może sprawiać problemy tym bardziej że nie podano przez
ile tych sekund obraz przesyłano i o co chodzi z tymi 10 barwami :)

>3.Wyznaczyc liczbę bitów które zostaną przesłane szeregowo odpowiadjące
>liczbie liter nazwiska (11) przy założeniu ze transmisji towarzyszy 1 bit
>startu i 2 bity stopu = bit parzystości.
loool, sorry ale leżę :) jeśli dobrze ten bełkot zrozumiałem to 14,
skąd masz te pytania ? jakiś szkolny ynformatyk czy co ?

BTW ludzie myślcie, to nie boli :)

pozdro

--
KRiZBi