Re: Duron 1.2 Morgan

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 07:47:56 MET DST

"Kowal" <kowalzonk_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

>Kupilem procek jak wyzej i mam polyte Ecs s7k5 na sis735 w biosie pokazuje
>mi ze procek ma temp. 61 stopni celcjusza czy cos sie moze z nim stac
>(spalic kub cos takiego) mam coolera z pasta i niewiem co robic a moze
>znacie jakies programiki pod winde ktore pokazuja temp procka i takie tam

61 stopni to dosc duzo i troche za duzo jak na ten proceror.
Nie napisales jaki masz wiatrak, jesli nie chcesz go wymieniac
sprobuj zalozyc go jeszcze raz.
Co do uszkodzenia samego procesora to przy zalozonym
radiatorze raczej mu to nie grozi, w przypadku przegrzan
szybciej zauwazysz niestabilnosc systemu.
Programy to np. vcool, motherboard monitor.

Andy