Re: jak odroznic radeona 7500 od 7500LE ?

Autor: Robert P. (zyx123_at_poczta.zonet.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 23:26:33 MET DST

Użytkownik "Suszi" <suszi_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
> witam
> mam taki oto problem:
> dostalem w przesylcec radeeona niby 7500, ale...
> -firma ST LAB jakas (co to wogole jest?)

Mialem Radeona 7000 firmy St Lab i powiem Ci jedno - jakakolwiek karta
graficzna "firmy" ST Lab to wielka kupa. Moja karta byla (podobnie jak
Twoja) fabrycznie niedotaktowana , a mimo to (zdaje sobie sprawe ,ze w
przypadku tej karty test nie mial najmniejszego sensu, bo jest to karta malo
wydajna w 3D)
w trakcie 3D marka zagotowala sie , czarny ekran i zawisla (byla wyposazona
w wentylator). Ponadto po instalacji karty (testowalem rozne wersje
sterownikow)
komputer zaczal sie zawieszac srednio 3 razy dziennie.
Wymienilem na Radeon 7000 firmy Gigabyte i jest super, taktowanie jest tak
jak trzeba, pomimo tego, ze nie ma wentylatora a tylko radiator przechodzi 3
D marka bez zagotowania sie, komputer juz sie nie zawiesza. Obraz w 2D
bardzo dobry, bardzo dobrze dekoduje DVD -obraz na TV wzorcowy.

Wniosek kup R 7500 , ale innej firmy np. Gigabyte.

Robert P.