Re: ATI czy NVidia ?

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 23:15:33 MET DST

On Mon, 14 Oct 2002 19:44:13 +0000 (UTC), Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
wrote:

>Co sprawdzales, jak sprawdzales jaka masz konfiguradje?

Jak sprawdzalem konfiguracje czego?
Mam ASUS CUBX-E na 440BX (AGP 2x) PIII najpierw 700 teraz 1G w tej
chwili nic nie podkrecane, zasilacz wczesniej SirTec 360W potem
Enermax 350W, Monitory ELSA Ecomo 330 i 530.
Zmienialem wszystkie parametry pracy AGP, synchronizacji, wylaczylem
DDC, wgralem najnowszy BIOS, polozylem czysty system 2000 i na to
najnowsze drivery, potem jeszcze raz starsze rekomendowane jako
stabilne do 8500LE (bodajze z lipca), zmienialem w monitorze poziom
sygnalu wejsciowego, ogniskowanie, regulowalem srubokretem
"subbrightness" i nic to nie dawalo niby kolory soczyste ale obraz
"blady", nie ma kontrastu, na jasnym tle nie ma czarnych liter ani
linii tylko szare i z nieostrymi krawedziami, ale jest mora w
niektorych rozdzielczosciach czyli cos nie tak z sygnalem. Pomogla
wymiana karty na inna :o)

Tylko nie mow ze musze miec AGP x4 i P4 albo lepszy monitor bo wtedy
juz na pewno taniej wyjdzie Parhelia :o)

Pozdrawiam

oVo