Re: Odczyt danych ze starego dysku

Autor: Docent (docent_at_technologist.com)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 21:49:35 MET DST

Niestetety

Dokładnie tak jest - DDO z Ontrackowego DiskManagera jest na Twoim dysku.
Spróbuj się tego pozbyć właśnie DiskManagerem - w zależności od tego jaki
masz dysk są różne wersje dostarczane przez producentów dysków, a oprócz
tego jest Ontrackowa oryginalna, niestety płatna :-(
Spróbuj Seagateowskiego, albo jeśli masz inny dysk poszukaj na stronie
producenta:
http://www.seagate.com/support/disc/download/dmgr956a.exe

Jak już utworzysz dyskietkę startową i załadujesz DiskManagera to powinieneś
mieć możliwość utworzenia dyskietki, o której mówi komunikat, albo po prostu
usunięcia tego DDO. Na wszelki wypadek najpierw spróbuj zrobić dyskietkę, a
dopiero potem ewentualnie skasuj DDO, bo nie wiem jak to podziała na dane na
dysku...