przerywany dźwięk przy przesuwaniu okienek

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 21:09:20 MET DST

Może tu ktoś będzie wiedział co z tym zrobić: gdy gra muzyka (np. mp3) i
przewijam tekst w przeglądarce, albo przesuwam jakieś większe okienko, to
dźwięk przerywa. Jak nic nie ruszam, albo przesuwam tekst powoli, po jednej
linijce, to gra ładnie bez zakłóceń. Płyta ECS K7SEM, grafika i dźwięk
zintegrowane. Linux 2.4.18, X 4.2, ale problem wydaje mi się raczej
"sprzętowy". Nie dotyczy przerwań, dźwięk jest na IRQ5 i nic innego na tym
przerwaniu nie ma. Nie wydaje mi się, że "to tak ma być", bo na starym P200
(Et6000/PCI, Mozart/ISA) tego nie miałem, a tu jest Athlon 1600, grafika na
AGP, muzyka na PCI, na pewno nie jest to problem z wydajnością.

Paweł