Cos mi namieszali dzis :((

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 20:37:43 MET DST

Witam!

Czy do nowych kompow jak mam pirackiego windowsa moze tak byc ze sie on nie
zainstaluje? Cos mi dzisiaj namieszali i juz calkowicie zglupialem. Wiem
tylko ze jak ktos kupi windowsa z kompem to ten windows moze na innym kompie
juz sie nie zainstalowac (moze istnieje sposob ale nie znam) ale wersja
windowsa gdzie wszedzie dobrze sie instaluje i raptem ma sie nie
zainstalowac na nowych kompach to dla mnie totalna bzdura!!! Ale moze sie
myle :(

--
Pozdrawiam
Wasiuk