SB Audigy wymienie z doplata na SBLive5.1 lub sprzedam

Autor: Robert (robert_at_konin.lm.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 20:22:31 MET DST

Moge sprzedac lub wyminic jak w temacie na sbl5.1.
chce ja kupic w weekend w zestawie z glosnikami
bo mam na to dobra cene. Wiec bedzie idealnie nowa i z pelna gwarancja!!
Moge ja rozniez wyminic na sblive 5.1 z doplata bo chodzi mi generalnie
o kase i nie musze miec idelanej jakosci wystarczy mi live 5.1

Chcesz to pisz na gg 11882
lub robert_at_konin.lm.pl

Zaproponuj tez cene!! Minimum to 250 zl ale moze nie wystarczyc
Najlepiej podaj numer komurkowy jaby co oddzwonie!