Re: Plyta Abit BX-133 RAID

Autor: ADi (adi_at_palac.szczecin.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 18:57:40 MET DST

On Mon, 14 Oct 2002 18:15:03 +0200, IYIS wrote:

> ee , sam wymienialem chyba w trzech BE6 . Problemem sa tylko odpowiednie
> kondensatory

Nie bede sie bawil w wymiane kondensatorow. Z tego co udalo mi sie
jeszcze znalezc to w jednym procesorku urwana jedna nozka (nie mam
pojecia jak sie urwala moze podstawka ja odciela :( ). Natomiast z dobrym
prockiem jedna plyta nie startuje wogole druga sie resetuje w czasie
pracy. Ciekaw jestem ile kosztuje naprawa plyt bo podejrzewam ze odnogi
do procka wlutowac sie nie da. Nic to czeka mnie zakup i plyt i procka
jednego.

ADi