Re: Maxtor - skladanie reklamacji

Autor: .:martin:. (martin_at_megapolis.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 18:04:31 MET DST

In news:3DAA966A.8FF3AB38_at_1234poczta.onet.pl, Pawel Boguszewski typed:

> Potwierdzam. Sam wymienialem dysk Maxtora wysylajac go do Irlandi. Nie
> interesuje ich skad go masz. Odsylaja DHLem
> !!! Uwaga - wysylajac pamietaj o odprawie celnej (zadzwon na infolinie
> urzedu celnego) bo jak ci przysla nowke to zaplacisz VAT, podatek etc.
> Musisz miec dowod, ze wysylales do naprawy, a nie sprowadzasz nowo
> zakupiony komponent. Mnie to niestety troszke kosztowalo.

A co z oryginalnym opakowniem? Ja swoj dysk kupilem na allegro, jest to dysk
sprowadzony z niemiec i byl w hermetycznej nieotwieranej foli
antyelektrostatycznej z naklejka z kodem kreskowym. Czy to wystarczy?

Pozdrawiam. Marcin