Myszka optyczne - działanie.

Autor: Pinio (wheeler_at_kki.net.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 18:02:47 MET DST

Mam pytanko odnośnie mychy optycznej Logitecha model najdroższy za około 300
zeta. No więc w specyfikacjach producenta podawana jest rozdzielczość układu
optycznego na 800 dpi. Natomiast jak sprawdzałem w sklepie to ta mycha ogóle
nie poruszała sie płynnie tylko skakała potem przynieśli mi słabszy model
ale kulkową i ta chociaż w specyfikacji miała rozdzielczość 520dpi chodziła
bardzo ładnie i płynnie. Może ktoś wyjaśnić dlaczego myszy optyczne za duże
pieniądze tak źle działają?

PS. Mysz Logtecha model Cordless Optical sprawdzałem też w innym sklepie i
to samo...

Pinio