Re: Plyta Abit BX-133 RAID

Autor: robin (robin_h_o_o_d_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 17:56:50 MET DST

Czyli Z tego wynika ze winna jest
> plyta i jedna i druga (ale co z nimi jest nie tak??)
>
> Prosze o pomoc
> ADi

Obejrzyj dokladnie elektrolity wokol socketa i zlacza AGP - moja plyta
(abit KT7) zaczela sie dziwnie resetowac, zauwazylem rozerwane
(podniesione wieczka) trzech elektrolitow przy agp. Jutro mam odebrac
plyte po pobycie w serwisie (byla na gwarancji) - ciekawe jak "fachowcy"
poradza sobie z tym problemem - slyszalem ze takich rzeczy sie nie
naprawia, ale w polsce wszysko jest mozliwe....

pzdr