Re: Co sadzicie o monitorze

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 17:38:02 MET DST

Użytkownik "Tomek" <> napisał w wiadomości :...
> CTX Futura II FD 711 Trinitron (za ok 1300), chodzi mi glownie o
> promieniowanie aby bylo jak najmniejsze i i jakosc obrazu (plamka 0,24)
czy
> ktos moze sie juz spotkal z tym monitorem ewentualne za i przeciw mile
> widziane
_____________________

TRinitrony t o "wyzsza polka " jesli chodzi o cene
Parametry zas sa dobre i bardzo dobre .Zauwazysz to jednak tylko w wyzszych
rozdzielczosciach
Za TRinitronami przemawia "idealnie " plaski ekran(nie to co np Dyna Flat).
Bardzo dobrze odwzorowanie kolorow.
Przeszkadzac moge "dwa czarne paski (o wielkosic piksela)" na ekranie.Ale to
raczej drobiazg.
Za 1300 zl raczej nic lepszego nie kupisz . (w zaleznosci oczywiscie od
upodoban)
 Sam moge porownac Samsunga 757DFX (za 1000zl) z CTX 705 na Trinitronie
.(1100zl)
I tu i tu sa wady i zalety.Ale jesli masz 1300 zl nie zastanawiaj sie .
Dobra cena tego monitora to ponizej 1240zl

Blesso