Re: jak "spalic" plyte i procek AMD

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 16:10:34 MET DST

Giskard napisał:

>To ja CI powiem jak skutecznie spier&%% sprzęt ;)
>Primo wgraj walnięty bios pogrzeb w nim trochę modbinem i powłączaj kilka
>krzaków na 100% płyta się nie odpali, później jak odpalisz kompa z nowym
>biosem to weź śrubokręt i pojeździj nim trochę po lutach (w końcu trza także

sluchaj rybko, a co mozesz fizycznie uszkodzic w plycie, zmieniajac na
kilka dni obraz pamieci eeprom na ulubionu obrazek nagiej britney
spears?

powaznie pytam, bo o ile zadziala boot block, to stwierdzi zla sume
kontrolna i nieodpali modulu bios wcale; a poza tym jakie to komendy
sterujace mozesz przez przypadek wyslac modyfikujac bios byle czym?

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?