Czy można wgrać firmware?

Autor: Lx (pcfixer_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 12:23:27 MET DST

Przepraszam jeśli NTG, ale nie wiem na jakiej grupie może być poruszany ten
temat. Mam taki problem: nie wiem czy mogę wgrać firmware do kontrolera RAID
zintegrowanego z płytą główną Abit BE6 II v. 2.0 (HPT 370) ściągnięty z
www.abit-poland.com, ponieważ na stronie Highpointa (www.highpoint-tech.com)
piszą, że nie należy go wgrywać (jest przystosowany tylko do osobnych kart
PCI). Wersja firmwaru, którą posiadam to 2.0.1024, a chcę wgrać 2.31 (na
stronie abita i hpt znajduje się identyczny plik). Doradźcie, proszę co
robić. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Lx