Re: Czy warto kupić ten monitor ?

Autor: masterjb_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 14 Oct 2002 - 11:49:27 MET DST

> Czy jestes pewien oznaczenia? W 1999 roku pojawily sie modele GDM 500 PST o
> nast. podstawowych parametrach:
> Plamka 0.25 - 0.27
> 30-107 kHz
> 48-160 Hz
> 800x600 160 Hz
> 1024 768 133 Hz
> 1280 1024 100 Hz
> 1600 1200 85 Hz
> 1600 1280 80 Hz
> dodatkowe wejscie BNC
> MPR II TCO 95

Przepraszam za dziwne znaki na ekranie, przenosilem ze strony www
(krzaczkowanej) schowkiem i oczywiscie wlazly mi znaki html.
Widze jednak, ze oznaczenia sa podobne, ale inne. Prawdopodobnie wersje tego
samego monitora na inny rynek.
Oprocz tego egzemplarza z Allegro, ta sama firma sprzedaje je poza aukcja
http://www.komas.net/Oferta_firmy.htm , jest tez inna firma z podobnym towarem,
ale troche drozej.http://www.komkas.com.pl/main.php3?menu=monitory20.html