ECS K7VZA - co moge z niej wydusic?

Autor: Pawel Nowak (53281_at_polbox.com)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 11:09:03 MET DST

Witam,

Probuje dokopac sie do stosownych informacji juz od jakiegos czasu, jednak,
poniewaz ewentualna pomylka moze mnie kosztowac kilkaset zlotych, to pozwole
sobie jeszcze zasiegnac rady szanownych kolegow.

Otoz mam plyte ECS K7VZA (PCB 3.0). W tej chwili mam w niej Durona 750, ale
postanowilem zaszalec i kupic sobie cos lepszego. Mysle, ze najtaniej
wyjdzie mi dokupienie Athlona do obecnej plyty. I tutaj mam problem, bo nie
wiem czy kazdy Athlon sie nada; tzn. chodzi mi o to, czy przy zakupie mam
sie kierowac tylko cena, czy tez powinienem pamietac o tym, ze niektore
Athlony u mnie po prostu nie pojda.

Inaczej mowiac: jakiego najlepszego proca mozna wlozyc do ESC K7VZA?

Niby banal, ale jak widze w specyfikacjach czy cennikach sklepow rozne
dziwne: XP+, FSB, DDR, MHz, 133, 266 i inne tajemnicze symbole, to prawde
mowiac zaczynam watpic w mozliwosc wyciagniecia racjonalanych wnioskow. :)

Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam,
PN