Jaka kupic obudowe i grafike

Autor: Adek (amrozik_at_pzl.swidnik.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 08:05:18 MET DST

Jaka kupic obudowe pod pIII, celerona, jezeli mozecie to podajcie typ,
model. Kiedys polecano na grupie codegena,, teraz pojawily sie glosy
krytyki.
Gdzie w sieci mozna znalezc informacje o Geforce2, chodzi o modele gts, pro,
ultra. Pytam bo planowalem kupic GF4 MX440, ale w sklepie powiedziano mi, ze
nie z kazda plyta dzialaja, ja mam plyte Solteka EP2. Moze ktos ma taka
plyte i karte grafiki GF4 MX440. To niech napisze czy nie ma problemow.
Pozdrawiam Adek