Re: Duron 800 MHz + GeForce 3 Ti 450

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 07:01:34 MET DST

Po pierwsze nie wysyłaj 3 o takiej samej treśli pytań.

Dobra a teraz w kwestii pytania.
Oczywiście że będzie wydajniej.Jednak cudów się nie spodziewaj bo karty tej
klasy Geforce3/4 , ATI 8500/9000 są bardzo zależne od mocy procesora i
bardzo mocno się ze tą moca skalują.

Podam Ci jeden przykład , któy może Tobie uświadomić jak mocno na
przykłądzie ATI8500 tej klasy karty się skalują.

Quake3 1024x768x32bit SHQ , demo FOUR

Duron 1Ghz - 100fps
AMD XP 1700+ - 157fps

Podam także że na poprzedniej karcie graficznej (Gainward Geforce3) na
Duronie miałem zblizoną ilośc fps na Duronie 1Ghz. Co ciekawsze na Kyro2
miałem także zblizony wynik !

Poprostu mój procesor blokuje wydajność mojej karty i będzie to samo w Twoim
wypadku.

Ale ja sam optymistycznie podchodze to tematu bo wiem że niedługo czeka mnie
modernizacja sprzętu i wtedy moja karta dostanie przypływu ukrytej mocy :-)

PS. Oczywiście że warto , ale pod warunkiem że masz w planach kupno także
nowego procesora. Jeśli wogóle o tym nie myślisz to kup trochę słabsza
kartą - Sapphire ATI 9000 (399zł) a resztę kasy przeznacz na modernizację
procesora.Będziesz miał napewno większy dopał niż na słabym procku i trochę
szybszej karcie graficznej ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///