Hewlett Packard

Autor: przemo (przemo77_at_icpnet.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 23:28:53 MET DST

Zeby was ostrzec opisuje moje przygody z modelem 5550 i z ta firma:

Kupilem drukarke HP 5550 dokladnie 11.08.2002. Od tego czsu byla 4 razy w
naprawie.
A dokladnie to siada w niej non stop pobieranie papieru. Drukarka probuje
pobrac papier, oczywiscie nie pobiera
go (nie wazne ile kartek jest w podajniku), zaswietla sie czerwony przycisk,
z tylu slychac jakby cos sie lamalo, wyskakuje komunikat zaciecie papieru
(oczywiscie zadnego papieru nie ma zacietego) no i koniec pracy tegoz zlomu.
Na ostatniej co mi
wymienili wydrukowalem 5 kartek. Wierz mi - juz nie moge na nia patrzec, az
sam nie moge uwierzyc ze HP wypuscilo na rynek taki bubel, a traktowanie
klienta to po prostu skandal - dzwonilem do nich tlumaczylem grzecznie, ze
chce wymiany na inny model
potem grozilem sadem konsumenckim, nic - stwierdzili ze beda mi wymieniac i
mam sie cieszyc. Postanowilem ze bede robil HP na zlosc - ustanowie rekord
ilosci napraw. Po kazdym odebraniu nowej z naprawy dam jej drukowanie 150
stron (na pustych tuszach - nie bede tracil kasy przeciez), drukara
oczywiscie sie zepsuje i na drugi dzien znowu ja im odesle - oczywiscie
stolica na ich koszt ( a mieszkam 400 km od Wawy). Moze w koncu im sie
znudzi i zaproponuja mi wymiane na
powiedzmy hp960.
A juz mam nowa drukare i tak - tydzien temu dostalem laserowego Lexmarka
E320 i jestem zaszokowany - to naprawde dobry sprzet. A HP - no coz jak tak
dalej beda robic to pozbeda sie klientow - jednego juz sie pozbyli. A
stracili dobry interes bo tydzien temu kupowalem laserowki do firmy (lacznie
46 sztuk) -na poczatku rozwazalem tylko hp1200 ale po moich przezyciach z hp
stwierdzilem ze nie warto - kupilem Lexmarki E320- i wiecie co? - jedna
dostalem gratis mam ja w domu i jestem bardzo zadowolony. A hp 5550 zlom -
no coz jak co drugi dzien bede z nia w serwisie to gwarancja bedzie biegla z
5 lat, a ja juz nic co nosi nazwe HP nie kupie i wam tez odradzam.UWAZAJCIE
NA HEWLETT PACKARD - ONI OSZUKUJA KLIENTOW..

pozdrawiam. wkurzony na HP zlom Przemo

--
przemo77 - anty HP-ek