Re: Problem z GeForce4 MX440

Autor: Zbig (zbig_at_z.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 22:57:37 MET DST

Lesław Burysz wrote:
> Sprobuj zmienicz zasilacz na mocniejszy
> U mnie pomogla zmianna 300W na 350W
> Wspeedfan wskazania napiecia zdecydowanie sie poprawilyi gry sie nie
> zawieszaja juz
> Moj config Athxp1700+.mx440 gainward,kopa innego sprzetu
> axe

U mnie AXP1.7,MX440+3xHDD+CD-RW chodzi na zasilaczu 230W. Porównywałem
tabelkę zasilacza z takim 300W - mój ma na 5V i 3.3V większy prąd, choć
sumaryczma moc mniejsza.

Ale do rzeczy: na 99% problem z przegrzewaniem się
1) procka
2) grafy
lub
3) zasilacza

ad. 1) zamontować lepszy radiator/wentylator (dobrze wypastować pastą do
radiatorów!)
ad. 2) zalożyć wentylator, jeśli brak
ad. 3) zmienić wentylator zasilacza, jeśli padł lub wymienić zasilacz na
lepszy/inny (niekoniecznie większej mocy)

Ogólnie sprzadzić wskazania "hardware-monitora". Może dodatkowy
wentylator obudowy? Może odsunąć komp od kaloryfera lub wyjąć z szafki
aby pooddychał?

Zbig.