opornik uszkodzony drukarka nie pracuje

Autor: bronek (brobos_at_wp.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 22:53:05 MET DST

Witam!
Po przymocowaniu wkrętem płyty głównej (o symbolu VIA Apollo MVP3 Chipset) w
sąsiedztwie gniazda klawiatury (PS/2) do obudowy kompa, zauważyłem, że
pomiędzy tym wkrętem a opornikiem obok, jest przebicie, ktore spowodowało
całkowite wyłączenie zasilacza.
Zanim to przebicie zauważyłem, chyba trzykrotnie otwierałem zasilacz i nic
nie stwierdziłem.
Usunąłem wkręt mocujący płytę , uruchomiłem kompa, ale nie mogę uruchomić
drukarki, ktora na innym kompie pracuje normalnie.
Myślę, że powodem jest ten opornik uszkodzony, którego nie mogę odczytać
(spalone paski).
Proszę o pomoc w ustaleniu wartości tego opornika.
Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie. Bronek