SB Audigy i SB1394

Autor: Zbig (zbig_at_z.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 22:25:49 MET DST

  Witam!
Creative pisze, że jego SB1394 z kart Audigy pozwala na podłaczanie np.
camkordera i stąd moje pytanie: czy ktoś ma owo urządzenie i czy
podłączał kamerki Digital8 i DV do kompa przez to niby SB-firewire?
Aktualnie jest dostępna SB Audigy za całkiem rozsądną cenę (OEM, 275pln)
  a ja akurat szukam kontrolera do współpracy z kamerą (a lepsz muza od
zintegrowanej też przydatna). Czy SB się nadaje?
Czy bedą z tym chodzić progsy do edytowania wideo?
A co z typowymi kontrolerami? Są i po 140PLN i po 450PLN.
Potrzebuję sprzętu aby wessać filmik z kamery (z kamerek Digital8 i z
MiniDV) aby go potem przerobić na VCD.

Pozdrawiam,
Zbig