Problem z LPT i skanerem

Autor: Davido (niechcespamu_at_nie.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 22:12:40 MET DST

Posiadam skaner Plustek P12. Korzystam z niego rzadko, ale ostatnio
zauważyłem kilka nieładnych rzeczy. 1. Port LPT w biosie mam ustawiony na
EPP, a program diagnostyczny wskazuje, że jest on ustawiony na BPP - wydaje
mi się, że kiedyś wskazywał poprawnie.
2. Podczas skanowania w odcieniach szarości i przy rozdzielczości >75 dpi
skaner chodzi bardzo głośno - tak, jakby lampa przesuwała się bardzo
drobnymi skokami.
3. Proszę o wyjaśnienie, dlaczego czasem lampa podczas skanowania zatrzymuje
się, trochę cofa i jedzie dalej.

Pozdrawiam
davido