Re: Ciag dalszy FRAZPC (czyli jak Vegita i Frazir traktują swoich wiernych klientów ...)

Autor: Tequilla (zrogon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 21:33:18 MET DST

<wet_12_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Wolnego, to nie tak! To jest właśnie najwspanialsza cecha internetu: nie
> jesteś bezbronny wobec takich zachowań "władców" serwisów (i innych
instytucji
> np.tpsy). Możesz o tym powiedzieć, nagłośnić, przedstawić opinię innym,
a to
> już jest broń w świeci ekonomi potężna. I nie pisz, że to jakieś lokalne
brudy
> i nie należy o tym pisać (jest to ważniejsze niż kolejny wątek o
wyższości AMD
> nad Intelem). Bo kiedyś i Ciebie może to spotkać....

Nie moge sie zgodzic z tym co piszesz...
Strona u mnie juz dawno jest na czarnej liscie i to po prostu olewam, a
kolejne utyskiwanie na wszechwladnego szefa serwisu... no kurna ale internet
ma to do siebie ze mozesz wybierac, nie jestes przywiazany do jednej
gownianej stronki, jesli ci nie odpowiada jednym kliknieciem myszki wyrazasz
swoja opinie i juz... koniec... ale koledzy wyzej po prostu sie lubuja w
swoich "problemach"
Mozesz mi wierzyc ze to czy ktos moze postowac na gownianej stronie www czy
tez nie zalicza sie do kategorii problemow strategicznych na grupie
pl.com.pecet... moze ja nie znam sie na tej grupie ale to jest wedlug mnie
taki
MEEEGAAA OFF TOPIC
ze juz po prostu bardziej sie nie da... kolejna wojna AMD vs Intel na tej
grupie jest znacznie bardziej na miejscu
Jak im zalezy moga sobie zalozyc nowa grupe
pl.comp.grupa-ucisnionych-i-stesknionych-wiekszych-problemow

Tequilla